Značka Staropramen uvádí o letošních Vánocích Extra Chmelenou 12 ze Smíchovského výběru ve vánočním balení. Vánoční balení se objevuje také na televizních obrazovkách v nové reklamní kampani.
Spot je zbaven veškerého vánočního patosu, ale naopak ukazuje, že i přes všechny hořké chvíle si umíme společně Vánoce vychutnat.
Zajímavé je, že se v kampani vedle již dobře známé tváře značky, Hynka Čermáka, objevuje i jeho skutečná manželka Veronika. „Oslovit také Veroniku od nás bylo trochu troufalé, ale vnímali jsme to jako zcela zásadní. Dodává to reklamně na realističnosti, která se z většiny předvánočních kampaní vytrácí,“ vysvětluje na závěr brand manažerka značky Staropramen Denisa Findejsová.
Zdroj:
https://www.pivomol.cz/specialni-vanocni-multipack-pripravil-pivovar-staropramen